Yemekhane Rezervasyon İşlemleri



Yemekhane Rezervasyon İşlemleri

Personel ve öğrencilerimizin yemekhane hizmetlerinden faydalanabilmesi için personel kimlik kartı veya öğrenci kimlik kartı, banka kartı veya kredi kartlarını yanlarında bulundurmaları gerekmektedir. Kimlik kartı yanında olmayan personel ve öğrencilerin yemekhaneden faydalanması mümkün olmamaktadır. Öğrencilerimiz rezervasyon işlemlerini haftanın  cuma günleri hariç diğer günlerde Yüksekokulumuzun bodrum katında bulunan yükleme kioskundan veya https://akillikart.mehmetakif.edu.tr/ internet adresinden yapabilmektedirler.

Sistemin çalışma şekli ile ilgili dosya ek'te sunulmuştur. Tüm personelimiz ve öğrencilerimize duyurulur.

https://www.youtube.com/watch?v=AuwuM_gsTag






 
DUYURU İLE İLGİLİ DOSYALAR
 
DİĞER DUYURULAR
18-09-2017
12-09-2017
11-09-2017
11-09-2017
11-09-2017
08-09-2017
06-09-2017
05-09-2017
05-09-2017
10-08-2017
Tüm Duyurular