2024-2025 YAZ DÖNEMİNDE 2023 GİRİŞLİ ve ÖNCESİ KAYITLI STAJ YAPACAK 2. SINIF ÖĞRENCİLERİMİZİN DİKKATİNE!!!

Yayın Tarihi | 17 April 2025, Thursday

Staj BaşlangıçStaj BitişÇalışma Durumu
23.06.202528.07.2025Cumartesi Dahil 
23.06.202504.08.2025Cumartesi Hariç
30.06.202504.08.2025Cumartesi Dahil 
30.06.202511.08.2025Cumartesi Hariç
21.07.202523.08.2025Cumartesi Dahil 
21.07.202529.08.2025Cumartesi Hariç

 

 

 

NOT 1:BURDUR MEHMET AKİF ERSOY ÜNİVERSİTESİ MESLEK YÜKSEKOKULLARI STAJ YÖNERGESİ  Madde 12 - 2. Fıkrası gereği 2. Sınıfın sonunda staj yapacak öğrenciler dört yarıyıl derslerinin tamamını en az bir kez almış ve devam şartını yerine getirmiş olmaları gerekmektedir.

NOT 2:Staj başvuruları evrakları posta yoluyla veya şahsen alınacaktır.

NOT 3:Staj başvuru evrakları içerisinde “süresi geçerli olan çok tehlikeli sınıf iş sağlığı ve güvenliği belgesi” bulunmalıdır. Bu belgeyi ibraz etmeyenlerin staj başvuruları kabul edilmeyecektir.

NOT 4: Staj başvurusu sırasında istenilen  belgeler  sadece EK-2 belgesini iş yerine imzalattıktan sonra danışman onayı için danışman Hocanıza whatsapp veya mail olarak iletilmesi onay alındıktan sonra evrakları eksiksiz bir şekilde tabloda belirtilen  tarihlere kadar Yüksekokulumuz öğrenci işleri birimine göndermeleri gerekmektedir.

Staj BaşlangıçEvrak Son Teslim Tarihi
23.06.202513.06.2025
23.06.202513.06.2025
30.06.202520.06.2025
30.06.202520.06.2025
21.07.202511.07.2025
21.07.202511.07.2025

 Eksik belge olması durumunda staj başvuruları kabul edilmeyecektir.

NOT 6: Staj süresi en az 30 iş günü olarak belirlenmiştir.

 

B) Staj Başvuru Evrakları:

1.     Staj Başvuru belgesi (Ek-1) staj yapılacak kuruma başvuru için kullanılacaktır. Kuruma verilmeden önce  tarih seçimi yapılarak kuruma teslim edilecektir.

2.     Staj Kabul formu (Ek-2) öğrenci bilgileri kısmı doldurularak öğrenci imzası kurum imzası ve danışman imzası yapılarak 2 (iki) nüsha düzenlenecek biri yüksekokulumuz öğrenci işlerine diğeri staj kurumuna teslim edilecektir.

3.     Staj kurumu kabul ettiği takdirde OBİS staj bilgileri kısmına staj bilgileri girilip daha sonra çıktısı alınacaktır. (OBİS staj bilgileri girme işlemi ekte detaylı anlatılmaktadır.)

4.      E- Devletten alınacak Müstehaklık Belgesi ( Sağlık Güvencesi )

5.     İş sağlığı ve güvenliği belgesi (Çok tehlikeli A Sınıf, 16 Saat) 

6.     Transkript Belgesi

Not: İş yeri Ücret Bildirim Formu (Ek 4) belgesini kamu kurumu haricinde staj yapıp, staj yaptığı kurumdan ücret alan öğrencilerin staj sonunda getirecekleri belgedir. Ek-4 ile birlikte ücret alan öğrenciler ücretin yattığı banka dekontunu da eklemeleri gerekmektedir. Staj başlamak için teslim edilecek evraklar arasında istenmemektedir. 

C) Staj Başvuru Evraklarının Teslimi:

  Evraklarını tamamlayan öğrencilerimiz staj başlama tarihinden önce evraklarını;

  • -Staj kabul formu (Ek-2),  
  • -Sağlık Güvencesi 
  • -Müstehaklık Belgesi (  E Devlet üzerinden alabilirsiniz),
  • -OBİS Başvuru Formu  ( Obisinize girerek  sırasıyla 1- Ders ve Dönem İşlemleri 2- Staj Başvurusu 3- Ekle tıklayarak ekrandaki bilgiler doldurarak 4- kaydet 5- yazdır işlemini yaptıktan sonra aldığınız çıktıyı başvuru evraklarına ekleyiniz.)
  • -Danışman Onaylı Transkriptleri tabloda belirtilen tarihlere kadar eksiksiz bir şekilde kargo ile Yüksekokulumuz öğrenci işlerine göndermeleri gerekmektedir.
Staj BaşlangıçEvrak Son Teslim Tarihi
23.06.202513.06.2025
23.06.202513.06.2025
30.06.202520.06.2025
30.06.202520.06.2025
21.07.202511.07.2025
21.07.202511.07.2025
  •     Eksik ve zamanında yapılmayan başvurular kabul edilmeyecek olup staja başlayamayacaklardır.
  •  İş sağlığı ve güvenliği belgesi (Çok tehlikeli A Sınıf, 16 Saat) Staj yapacağı tarihlerde geçerliliği olması gerekmektedir.

D) Staj Dosyasının Doldurulması ve Teslimi: ÖNEMLİ !!!!

1.     Dosyada yapılan işlerin yazıldığı sayfalar günlük doldurularak alt kısmında kurum yetkilisi tarafından kaşe, imza yapılacaktır. (30 iş günü staj nedeniyle 30 sayfa doldurulacak tatil günleri için sayfa atlanmayacaktır.)

2.     Kontrol çizelgesi öğrenci  tarafından doldurulup imzalanacaktır.

3.     Günlük staj devam çizelgesi  sayfası doldurulacak kurum yetkilisi kaşe, imzası bulunacak.

4.     Dosya üzerine öğrenci fotoğrafı yapıştırılacaktır. (Toplam 1 adet resim yapıştırılacaktır)

5.     Dosya içerisinde gizli değerlendirme formu kurum tarafından doldurulacak kaşe ve imza mutlaka bulunacak.  Zarfın içerisine koyulup zarf kurum tarafından kapatılıp kaşelenecektir.

6.     Doldurulan dosyalar staj bitiminden sonra en geç 7  iş gün içerisinde Yüksekokulumuz öğrenci işlerine teslim edilmesi gerekmektedir. Eksiksiz dosyalar kargo ile gönderilebilir.